Dążenie do jak najlepszego efektu na siłowni

Dodane: 26-03-2016 05:18
Dążenie do jak najlepszego efektu na siłowni Różnorodne suplementy możliwe do kupienia powstały by zwiększyć efekty ćwiczeń: the protein works - to świetny przykład. Odżywek jak wiadomo jest dużo, a ich zastosowanie różni się w zależności od potrzeb. O odżywkach.

CrossFit- co to jest

CrossFit ? program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym.

Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CrossFit


Czy warto zaczynać trening z suplementacją

Wielu zaczynając swoja przygodę z siłownią zastanawia się nad sensem używania odżywek i suplementów. Niektórzy od razu zaczynają je stosować, nastawiając się na intensywny trening, a niektórzy dopiero po jakimś czasie stopniowo zaczynają suplemetować swój organizm.

Oba rozwiązania mają za sobą jakąś logikę, wynikającą z oczekiwań jakie dana osoba ma wobec siłowni. Rozpoczęcie treningów z odżywkami dale szybki start i takie osoby szybciej zobaczą efekt. Z drugiej strony nie wiadomo czy chodzenie na siłownie wejdzie im w krew, dlatego też rozumowanie tej drugiej grupy też jest dobre. Po co maja kupować od razu paczki suplementów skoro możliwe, że ich nie zużyją.


Definicja gimnastyki izomerycznej

Gimnastyka izometryczna (gr. równomierność) ? specyficzna forma treningu siłowego metodą skurczów izometrycznych, podczas którego mięśnie są napięte, ale nie zmienia się ich długość.

Metoda opiera się na zasadzie, że mięsień jest tym intensywniej ćwiczony, im większy opór jest mu stawiany. Podstawowe ćwiczenie polega na dociskaniu częścią ciała do nieruchomego przedmiotu napinając mocno mięśnie, wytrzymaniu tak przez pewien czasu i rozluźnieniu mięśni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Gimnastyka_izometryczna